Kundecase

INDUCE
Fra stort til større netværk 

Baggrund

Induce lever af at have et stærkt og kompetent netværk af digitale specialister. De står klar som rekrutteringspartner, når din virksomhed skal matches op med den helt rigtige digitale profil.

På holdet bag Induce sidder kompetente rekrutteringskonsulenterder tilsammen har over 25 års erfaring med rekruttering, headhunting og rådgivning til den digitale branche.

Induce logo

Udfordring

Vi ønskede at lave en kampagne, der kunne åbne op for et nyt kundesegment og gøre vores netværk endnu større. Vi havde idéen til kampagnen, men ønskede sparring og inspiration til at udvikle på den. Samtidig havde vi ingen marketingmæssig erfaringen internt i vores team, så vi havde brug for en professionel, der kunne give os indsigt og værktøjer til at kunne udføre arbejdet med kampagnen,” fortæller Bodil Haumann, CO-funder og partner i Induce 

Induce kundecase
Induce Linkedin kampagne

Løsning

Det var vigtigt for Bodil og resten af teamet bag Induce, at deres eksterne marketingpartner satte sig 100% ind i deres case og kunne tilbyde ekspertviden inden for det område, de selv manglede viden på.  

 

Løsningen blev en content marketing workshop over to dage, hvor vi sammen udformede en persona, klarlagde customer journeyidegenererede og strukturerede de potentielle indholdsemner, udvalgte de relevante kanaler og til sidst lavede en contentplan for den nye kampagne. Derudover havde vi også sideløbende sparring som contentplanen skred frem, og der blev udarbejdet en SEO keyword analyse for at blive skarpere på, hvad målgruppen søger på.  

Shøle var til stede, lyttede og var god til at sætte sig ind vores forretning og den konkrete kampagne, vi havde i tankerne. Hun var meget motiverende i sin tilgang og understøttede vores ideer med feedback og motivation til at fortsætte. Vi fik et konkret afsæt til at komme i gang med vores content marketing kampagne og er blevet rustet til at arbejde mere målrettet med content marketing for at skabe både awareness omkring Induce og nye kundeleads,” fortæller Bodil til slut. 

KEYWORD FRA SAMARBEJDET

L

Brugbare værktøjer og ekspertviden 

L

Konkret tilgang med eksempler og feedback 

L

Omsætning af tanker og idéer til handling

L

Hjælp til eksekvering

Vi har været meget tilfredse med metoderne og indgangsvinklen til de workshops og sparring vi har haft med Caleo Agency (der ligeledes lykkedes trods corona og online workshops). Der var en god balance mellem at ‘oplære’ os indenfor de behov vi har, helt konkret sparring og hjælp til at skabe det content vi skulle bruge i vores kampagne. 

– Bodil Haumann, CO-funder og partner i Induce 

Book et møde, og lad os tage en snak om hvordan vi kan hjælpe dig!