blog
Forstå Instagram-algoritmen og få mere succes med din profil
Dit Instagram-feed er ikke kun designet og præsenteret for dig på baggrund af, hvem du følger. Instagrams algoritme baserer det, du får vist i dit feed, på baggrund af forskellige faktorer i din...
Essentielle elementer i storytelling
Uanset hvilken historie du vil fortælle, og hvordan du prøver at fortælle den, har storytelling tre vigtige elementer: Karakterer Konflikt Løsning Disse elementer er også kendt i klassisk...
Black Hat SEO – Den slemme dreng i klassen
Black Hat SEO er betegnelsen for SEO-teknikker, der ikke er i overensstemmelse med Google og de andre store søgemaskiners retningslinjer, vilkår og betingelser. Teknikken står som en modsætning til...
Hvad er storytelling i marketing?
Når det bliver gjort på den rigtige måde, giver storytelling dine brugerne en god grund til at købe dit produkt. God storytelling giver brand-værdi og kan bygge tillid, engagement og troværdighed...
LinkedIn billedformater og -størrelser 2021
Ønsker du at finjustere din personlige LinkedIn-profil eller gøre din virksomhedsside endnu mere professionel? Uanset hvad, så har vi hos Caleo Agency sørget for at samle de relevante tips til...
The Golden Circle – Brug WHY i din content marketing
Der bliver søgt på Google 40.000 gange i sekundet. Det er 3,5 milliarder søgninger pr. dag! Der er med andre ord rigtig mange, der leder efter svar på spørgsmål. Hele tiden. Hvis du gerne vil findes...
Digital Marketing Trends 2021
De digitale marketing trends i 2021 bliver en fortsættelse af de mange digitale forandringer, som 2020 førte med sig. Nogle lægger vi væk, når pandemien forhåbentlig ender, andre vil vi holde fast...
Brugerrejse – Sådan arbejder du med brugerrejsens model
Buyers journey, købsrejse, brugerrejse – kært barn har mange navne. Brugerrejsen er en betegnelse på den proces, som vi alle går igennem, inden vi foretager et køb. Du skal anvende brugerrejsen til...
White Hat SEO – når du spiller efter reglerne
”White Hat SEO” er et udtryk, der henviser til en SEO-teknik, hvor du optimerer i overensstemmelse med vilkår og betingelser fra de store søgemaskiner, bl.a. Google. Udtrykket refererer generelt til...
Buyer persona – De 5 mest almindelige spørgsmål
Her får du besvaret fem af de spørgsmål om buyer personas, som vi oftest får, når vi introducerer begrebet. Hvad er en buyer persona? Kort sagt er det et semi-fiktivt bud på, hvem din ideelle kunde...
Succes i en krisetid
Trods en svær tid for hele landet, har vi i Caleo Agency formået at vækste. I oktober 2020 ansatte indehaver Shøle B. Offenbach sin første medarbejder. Det er ikke ukendt at det kræver sin...
Buyer persona – Sådan laver du din(e) buyer persona(s)
Buyer personas er en essentiel del af din inbound marketing strategi. Det er en semi-fiktiv repræsentant for din ideelle kunde, som du finder frem til ved hjælp af både data, interviews og...
Hvorfor content marketing betyder noget for dit brand
Når du hører udtrykket "content marketing", tænker du måske store brands med sekscifrede reklamebudgetter og et team af bloggere, content writers og grafiske designere, som publicerer indhold på...
SEO: 10 fejl og hvordan du undgår dem
At lave en SEO-strategi der driver kvalitetstrafik til dit website kræver, at du løbende optimerer for at understøtte dine mål. Mange virksomheder laver ubevidst SEO fejl, når de...
Hvad er inbound marketing?
Inbound er en marketingmetode, der tiltrækker kunder med værdifuldt og skræddersyet indhold og kommunikation. Inbound er blevet kendt som den mest effektive marketing metode, og har dermed erstattet...